Diensten
CostManagement is gespecialiseerd in de volgende werkzaamheden:
☑ Optimaliseren van inkoop- en administratieve processen;
☑ Inzichtelijk maken van kosten / (structurele) verplichtingen / besparingsmogelijkheden;
☑ Beoordelen van (huidige of af te sluiten) overeenkomsten met leveranciers;
☑ Uitvoeren en/of begeleiden van inkoop- en offertetrajecten;
☑ Implementeren van contractmanagement;
☑ Projectmanagement;
☑ Check aangiften Afvalfonds Verpakkingen.
Inkoop/werkgebieden
Afvalfonds Verpakkingen - Check op heffing Afvalfonds Verpakking Belasting, ARBO dienstverlening, Automatisering, Bedrijfskleding, BHV, Blusmiddelen Controle, Check Sociale Verzekeringen, Check WOZ waarde, ContractenManagement, Drukwerk, Energie, Facilitaire Inkoopzaken (zoals schoonmaakdiensten, catering, koffiemachines, etc.), Inhuur Personeel, Kantoorartikelen, Mobiliteit, Telefonie-vast/mobiel, Verzekeringen, Zakenreizen, etc., etc.
Aanpak
De aanpak van CostManagement is geheel afhankelijk van uw vraag of doel. Wilt u weten op welke kosten u kunt besparen, hoe u uw inkoopprocessen structureel kunt verbeteren of wilt u weten welke administratieve processen u kunt optimaliseren?
Een gedegen inventarisatie is de basis voor de dienstverlening van CostManagement. Aan de hand van de uitkomst van de inventarisatie worden in overleg concrete doelen bepaald en de impact voor uw organisatie besproken.
© CostManagement - Alle rechten voorbehouden